IMATE BILO KAKVA PITANJA? KLIKNITE OVDJE
IMATE BILO KAKVA PITANJA? KLIKNITE OVDJE
FixIT je rješenje za tvrtke, institucije ili administrativna tijela koja u svakodnevnom poslu koriste umrežena računala, pisače i drugu IT opremu na jednoj ili više lokacija, a ne planiraju ulagati u skupa monitoring rješenja ili specijalizirane kadrove.
FixIT usluga bazira se na korištenju vrhunske tehnologije koja funkcionira bez ometanja korisnika. IT sustavi ugovornih korisnika 24 sata dnevno monitoriraju se putem Nadzorno-operativnog centra. Pored usluge vCIO koja se temelji na analizi i savjetima za poboljšanje sustava, usluga uključuje sustav za upravljanje antivirusnom zaštitom i backup rješenja.
U prvom planu je preventivno djelovanje umjesto gašenja požara kao pri tradicionalnoj usluzi održavanja.
osigurava monitoring i održavanje računala na daljinu, a ovisno o razini usluge, Ventexovi tehničari stižu na lokaciju klijenta i održavaju servere, računala, periferne jedinice, mreže i na svim potrebnim lokacijama. Ventexov tim korisnicima usluge pruža kontinuiranu podršku u implementaciji i održavanju serverskih sustava uz platformsku i tehničku uslugu za vrijeme i nakon isteka jamstva. Inače, sličan sustav koristi se za velike i složene IT sustave u svijetu, a Ventex ga je prilagodio i učinio financijski pristupačnim i manjim hrvatskim tvrtkama. Uz udaljeno održavanje, korisnici mogu birati i dolazak na lokaciju te pripravnost izvan radnog vremena. Cijene se definiraju temeljem količine opreme i održavanih servisa a ažuriraju se po promjeni broja iste.
Srce i mozak cijele platforme je Centralna konzola za upravljanje u obliku „Cloud“ aplikacije. Centralna konzola je centralno mjesto za monitoring, upravljanje i automatiziranje procesa koja Ventex timu pruža cjelokupni uvid u stanje korisničke opreme, antivirusa, zakrpi, backupa...
Komunikacija između korisnika i Centralne konzole odvija se kroz sigurni kanal a podaci se ažuriraju u 5-minutnim intervalima.
ZA VRHUNSKU IT USLUGU I BEZBRIŽNU PODRŠKU?