Što je FixIT.?

FixIT je  rješenje za tvrtke, institucije ili administrativna tijela koja u svakodnevnom poslu koriste umrežena računala, pisače i drugu IT opremu na jednoj ili više lokacija, a ne planiraju ulagati u skupa monitoring rješenja ili specijalizirane kadrove. Implementacija i funkcioniranje usluge FixIT prilagođeni su velikim i malim sustavima, a cijena usluge iznimno je konkurentna. FixIT omogućava stabilan rad infrastrukture, sprječava neugodne i skupe zastoje računalnih servisa, a korisniku omogućava da se usredotoči na temeljnu djelatnost tvrtke, institucije ili administrativnog tijela.

FixIT usluga bazira se na korištenju vrhunske tehnologije koja funkcionira bez ometanja korisnika.  IT sustavi ugovornih korisnika 24 sata dnevno monitoriraju se putem Nadzorno-operativnog centra. Pored usluge vCIO koja se temelji na analizi i savjetima za poboljšanje sustava, usluga uključuje sustav za upravljanje antivirusnom zaštitom i backup rješenja. Prednosti ovoga rješenja su višestruke. Dok se kod tradicionalne usluge održava fokus na tehnologiji, kod FixIT-a fokus je na procesima. Riječ je o proaktivnim rješenjima gdje je u prvom planu preventivno djelovanje, umjesto gašenja požara pri tradicionalnoj usluzi održavanja.

 

vntx1_Crvena.jpg

FixIT operativni centar

osigurava monitoring i održavanje računala na daljinu, a ovisno o tipu usluge, Ventexovi serviseri stižu na lokaciju klijenta i održavaju servere, računala, periferne jedinice, mreže i na svim potrebnim lokacijama. Ventexov tim korisnicima usluge pruža kontinuiranu podršku u implementaciji i održavanju serverskih sustava uz platformsku i tehničku uslugu za vrijeme i nakon isteka jamstva. Inače, sličan sustav koristi se za velike i složene IT sustave u svijetu, a Ventex ga je prilagodio i učinio financijski pristupačnim i manjim hrvatskim tvrtkama. Korisnicima su na raspolaganju tri paketa usluge: FixIT Basic, FixIT Standard i FixIT Opti. Cijene se definiraju na osnovu broja održavane opreme i ažuriraju se po promjeni broja iste.


Od ove godine Ventex je član grupe MSPAlliance, najstarijeg konzorcija pružatelja IT usluga u oblaku i jedinog ovlaštenog tijela osnovanog za industriju upravljanih IT usluga (Managed Services Industry). S više od 25.000 korporativnih članova diljem svijeta, MSPAlliance je izuzetno snažna i utjecajna globalna mreža informatičkih profesionalaca. MSPAlliance surađuje s pružateljima usluga, dobavljačima informacijskih tehnologija, državnim tijelima te drugim stručnim udrugama na unaprjeđivanju usluga upravljanja i poslovnih rješenja u oblaku za poslovne klijente. Tvrtke članice udruge MSPAlliance mogu osigurati certifikate za pružatelja upravljanih IT usluga (Managed Service Provider) ili vlastita rješenja u oblaku, uključujući standard izvješćivanja SSAE16, te u konačnici ostvariti certifikaciju kroz sustav MSP/Cloud Verify System™ udruge MS PROMO PAlliance. 

Iza kulisa

Srce i mozak cijele platforme je Centralna konzola za upravljanje u obliku „Cloud“ aplikacije. Centralna konzola je centralno mjesto za monitoring, upravljanje i automatiziranje procesa.

Prilikom implementacije sustava kod novog korisnika, prvi korak je kreiranje samog korisnika u centralnoj konzoli, gdje se definiraju osnovni parametri za rad – domenski podaci, pravila monitoringa pojedinih uređaja ili grupe uređaja (koji servisi se monitoriraju, koji su pragovi upozorenja, prioriteti eskalacije obavijesti), pravila automatiziranih procesa, vrijeme u kojem će se sustav održavati te predlošci za izvještavanje.

NOC_600.jpg


Sljedeći korak je priprema mrežnog okruženja korisnika i instalacija tzv. „Sonde“ za potrebe skeniranja mrežnih uređaja i opreme koja u zadano vrijeme (ili vremena) skenira lokalnu mrežu za novim uređajima te ih automatski dodaje u konzolu i klasificira po zadanim grupama uređaja.

Na računala se, ukoliko se radi o domeni, automatski instalira „agent“ koji komunicira izravno sa „sondom“ ili, ukoliko je „sonda nedostupna“ (npr. prijenosnik izvan mreže), komunicira izravno s konzolom. Ukoliko se radi o radnoj grupi, agent se instalira ručno na potrebna računala.

Za komunikaciju s mrežnim uređajima, Sonda koristi standardne mrežne protokole tipa ftp, ping, wmi, snmp, odbc, http, https…

„Sonda“ ili „Agent“ šalje podatke u centralnu konzolu gdje se analiziraju, obrađuju i odrađuju potrebne radnje bilo ručno od strane djelatnika, bilo automatski putem predefiniranih radnji same centralne konzole. Komunikacija s Centralnom konzolom koristi https protokol. Po inicijalnoj komunikaciji između probe/agenta i centralne konzole generira se sigurni kanal kroz koji se otvara drugi (asinhroni) signalni kanal kroz koji se razmjenjuju informacije. Podaci se ažuriraju u 5-minutnim intervalima, a ukupno se prati više od 500 servisa.

 

Minimalni hardverski zahtjevi: 

RAM: 512 MB Prostora na disku: 500 MBProcesor: x86 ili x64 

Podržani operativni sustavi:

Windows 7 i noviji Windows 2003 server i noviji Apple Mac OS X 10.6 i noviji RedHat Enterprise Linux / CentOS 5 i noviji 

Podržani mobilni uređaji:

iOS 6.1.x i noviji Android 2.2.x i noviji

 

Sve što Vam treba za posao

Monitoring svih kritičnih resursa i udaljeno upravljenje opremom uz rješavanje primjećenih incidenata.
img-manage-monitor-troubleshoot_white.png

Aktivno upravljanje

Integracija sa sustavom radnih naloga, automatizacija procesa rješavanje, izvještavanje o stanju sustava
img-ticketing-automation-reporting_white.png

Dodatni benefiti

Upravljanje zakrpama, antivirusom i backupom.
img-patch-antivirus-backup_white.png

Nazovite nas odmah na 051/659-369